5. maj 2014

Jeg har været meget passiv på bloggen på det seneste, og det skyldes helt særlige grunde. Jeg har haft ting at se til hver dag, mere præciseret hver time de seneste 3 uger. Udover skole, lektier og arbejde har jeg været til tøsemiddag med pigerne. Jeg har været til konfirmation hos den smukkeste konfirmand. Derudover har jeg været ualmindelig mange gange på café med veninder og min kæreste, som jo selvfølgelig har resulteret i, at jeg allerede på nuværende tidspunkt har brugt en stor del af min månedlige løn... Meeen, det er jo intet nyt, haha. Hvad har i foretaget Jer på det seneste? Skal I snart til eksaminer? 

4 kommentarer:

  1. Hvilket programmer bruger du til at have sådan nogle collager i overstående indlæg
    , samt hvad redigeret du dine billeder? (:

    SvarSlet
    Svar
    1. har brugt Camerabag 2 til redigering og Collagemakerog Pixelmator til collagen :)

      Slet
  2. Ser lækkert ud på billederne - Eksamen er lige begyndt, så at forberede mig til dem er pretty much det jeg laver :/

    Kig gerne forbi, hvis det lyster - moodswingsdk.blogspot.dk

    SvarSlet

Comments