30. april 2014

Outfit with new trenchcoat


Ur Michael Kors     Armbånd Ukendt, Kranz & Zeigler     Blondekjole Day by Birger et Mikkelsen     Trenchcoat H&M     Nederdel Vero Moda     Skjorte Weekday 

Yes, jeg har endelig fået købt en trenchcoat. Ovenstående er fra H&M's conscious kollektion. Taget det faktum i betragtning, at vejret har været vidunderligt de seneste par dage, har jeg haft bare ben hele ugen. Jeg har ligeledes været på café alle ugens dage for at nyde, at vejret har tilladt at sidde udendørs. Lige pt har jeg rimelig travlt skole- og arbejdsmæssigt, hvilket også er årsagen til, at jeg er lidt passiv på bloggen. Hvad synes I om jakken og ikke mindst outfittet? 

2 kommentarer:

  1. Hvor ser du bare helt fantastisk ud! Super smuk ny trenchcoat :-)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet

Comments