1. april 2014

Easy going



I dag har tilbudt mig at løsne lidt op og vende sindet indad. Det har været dejligt at slappe af og nyde det gode vejr. Jeg har derudover købt mig nye vaskeprodukter, drukket kaffe og læst magasiner. Jeg er meget øm i kroppen efter jeg i går trænede intenst og meget fokuseret. Nu nærmer sommertiden sig jo snart, så jeg bestræber mig på at være veltrænet samt spækket med vitalitet. Jeg ser ufatteligt meget frem til sommer. Hvad glæder I jer mest til ved sommerperioden?

8 kommentarer:

  1. En af de ting jeg glæder mig aller mest til ved sommeren, er helt klart varmen!

    SvarSlet
  2. Fine billeder! :)
    Jeg glæder mig til at kunne side på altanen med Asti og jordbær uden at fryse :D
    Knus.

    JosefineChristensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Specielt "Uden at fryse", glæder jeg mig til!

      Slet
  3. Jeg glæder mig til de lange sommeraftener på stranden med bål, hygge og venner. Men aller mest til min ferie til Alanya med nogle veninder, NØJ hvor jeg glæder mig!!

    xx
    juliekirkeby.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Søde Nanna, tænkte på om du ikke vil vise nogle af de maveøvelser du laver? har jo set flere af dine videoer, med din lækre tonede mave og vil virkelig gerne have noget inspiration :-)))
    Det kunne være så lækkert! xx

    SvarSlet

Comments