1. oktober 2014

Loose trousers on sale

Loose trousers on sale

1 // HER     2 // HER     3 // HER     4 // HER     5 // HER     6 // HER     7 // HER     8 // HER     9 // HER

Jeg er så knaldhamrende forelsket i trouser tendensen, da jeg HADER at gå i stramme jeans. Denne trend er derfor perfekt for mig, mine ben og røv ikke mindst (!) Desuden kan de også styles med det meste, både casual og non casual. Jeg har denne gang fundet et par eksempler på nogle trousers, som er virkelig lækre samt på tilbud. Jeg har selv bestilt to par hjem og glæder mig til at modtage dem. 

Apropos glæde, så var det absolut ikke mit humør, da jeg trådte op på gym i dag og til min store overraskelse fandt ud af, at vores første og eneste modul var aflyst. Ikke nok med det, så var vejret også gråt og regnfyldt og alt det lort, det danske vejr nu byder på. Heldigvis, blev jeg opmuntret, da jeg mødtes med Michella og Frederikke for at spise lidt frokost og holde møde angående Preadly (I skal nok høre mere) på The Union Kitchen, som i øvrigt er en mega god restaurant liggende i Store Strandstræde. Det var min første gang, jeg var der, men bestemt ikke min sidste! Håber I nyder, at læse en postiv indstillet blog som min. God aften kære læsere. 

2 kommentarer:

  1. Alle bukserne er så fede!

    Der er en give-away igang på min blog, deltag gerne: http://byjulieagerlund.blogspot.com/

    SvarSlet

Comments