13. oktober 2014

HOW TO CONTOUR

Clinque // True bronze pressed powder bronzer     Mac // Cream Higlighter    Benefit // High Beam 

Selvom jeg måske ikke før har givet udtryk for det på bloggen, så har jeg en kæmpe passion for makeup. En af mine absolutte musthaves i min makeuppung er bestemt min bronzer fra Clinque. Jeg bruger den til at contoure, som man primært gør for at fremhæve eventuelle skygger ved ansigtet. Jeg lægger min bronzer på samme steder, som billedet ovenover illustrerer. Dertil bruger jeg også min yndlings highlighter fra MAC. Den bruger jeg på næsen, under brynene, på kindbenene, over overlæben og på hagen. En highlighter bruges, som navnet antyder, til at fremhæve dele af ansigtet. Ærligt, så synes jeg, at highlighter og bronzer er essentielt i makepungen, da det kan gøre så meget for dit ansigtet. Det har ikke kun en fremhævende effekt, men det skaber også en naturlig glød og kulør. Jeg har fremhævet nogle andre produkter, som jeg også har prøvet og har været virkelig begejstret for!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Comments