30. september 2014

The perfect home


Source // here

Jeg faldt over denne side, og blev mega inspireret og måtte bare dele disse absolutte perfekte boliger med jer. Jeg er som nævnt meget fascineret af den minimalistiske stil, og det er vidst nøgleordet for ovenstående billeder. Jeg er specielt HELT vild med gulvet, som er råt og elegant på én og samme tid. Kan i mærke, hvor meget jeg ser frem til at skulle indrette mit eget sted? Forhåbentlig. Der kommer til at åbne sig et helt nyt shoppekapitel for mig. Nu skal jeg ikke længere kun tænke i beklædningsbaner, men også at erhverve mig pæne knive, der skal passe til mit lækre egetræsbord, som står på et fint hvidlakeret gulv. Ok gud, det bliver en omvæltning.

1 kommentar:

  1. Elsker billederne! :)

    Der er en give-away igang på min blog, deltag gerne: http://byjulieagerlund.blogspot.com/

    SvarSlet

Comments