4. september 2014

September wishes

Semteber wishes
1. Comme des Garcons her      2Acne sweater her     3. PopCPH jakke her     4. Nike air Hurache dark grey   5. Monki bh her    6. Nederdel her     7. Jane Kønig Lovetag her    8. Céline solbriller her        

Til trods for at vejret i denne stund er varmt og solrigt, så skulle kulden meget gerne nærme sig snart ifølge kalenderen. Og for mig, så betyder det sweatere og lag-på-lag, som jeg er big-time fan af. Jeg er faldet pladask for sweateren på collagen fra Acne, som SKAL finde sin vej ind i min garderobe snart. Den skal nemlig hjælpe mig med at overleve vinteren.. Jeg trænger til at få opgraderet min smykkesamling og kunne sagtens finde flere elskede personer, der burde at hænge om halsen på mig. Og solbriller! Uanset vejr, så kan man altid bruge solbriller. Med en mor med en solbrille-samling på 180 stk, så har jeg en del at leve op til. Jeg tror, at jeg vil dyrke lidt online shopping denne torsdag eftermiddag. God dag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Comments