16. juli 2014

Vind et års forbrug af Stimorol

Sponsoreret indlæg 

Tør I åbne munden? Dare to open your mouth - således lyder det nye kampagnebudskabet fra Stimorol. I forbindelse med kampagnen har Stimorol udarbejdet en række korte film hvor meninger, der normalt forekommer som tabuer, bliver sagt højt. Personligt, elsker jeg budskabet, da jeg selv går meget ind for, at man skal sige, hvad man mener. Følelsesmæssigt, politisk såvel som alt andet.

Det kan være svært i nogle situationer at sige, hvad man mener. Men jeg har erfaret, at det altid fører til det bedste at være ærlig. Selv bruger jeg for eksempel min blog til at sige, hvad jeg mener og føler omkring forskellige emner. Jeg har både vist sårbarhed, glæde og fortvivlelse her på min blog. Desuden går jeg meget op i, at man fortæller, hvad man føler, når man er i et forhold. Det kan være svært og utrolig energikrævende i et forhold, hvis man skal gå at tænke på, hvorfor ens partner opfører sig, som han eller hun nu gør. Derfor tror jeg på, at ærlighed er nøgleordet i et forhold.

.. Og nu til konkurrencen. I kan nemlig vinde et helt forbrug af Stimorol. Det I skal gøre for at vinde er at finde ledetråde i de forskellige korte film. I kan bl.a. finde en ledetråd i filmen ovenover, så se den nu. Derudover kan i finde ledetråde på andre blogge, såsom denne. Når I har fundet svaret, skal I sende en mail til denne mail -> daretoopenyourmouth@gmail.com med jeres bud, og så er I med i konkurrencen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Comments