3. januar 2014

Tilbageblik

2013 var først og fremmest året, hvor jeg gav slip på folkeskolen og gik ind til nogle helt nye år som gymnasieelev. Det blev både fejret og mindet med tårer og smil. Det var året, hvor jeg blev præsenteret for de mennesker, som jeg skal tilbringe de næste 3 år af mit liv med. 2013 var året, hvor jeg for alvor forelskede mig, og blev kendt med nogle følelser, som jeg aldrig har mærket før. 2013 var det år, hvor jeg var på 2 fantastiske rejser. Tyrkiet og Berlin. Herfra har jeg mange minder. Og ligeledes var 2013 året, hvor jeg lærte mig selv bedre og kende og begyndte at tænke over, hvad jeg egentlig vil med mit liv. 2013 var året, hvor min blog voksede markant. Hvor jeg begyndte at se fremtid i bloggen, og hvor jeg inderligt blev taknemmelig for jeres opmærksomhed. Tak for dette år! Jeg ser frem til endnu et. 

10 kommentarer:

  1. 2013 har også været et år, hvor jeg har nydt at følge med i din fine blog! Jeg håber dit 2014 bliver skønt

    SvarSlet
  2. looking forward to your blog in 2014!
    (: Anna

    SvarSlet
  3. Hej Nanna. Først og fremmest tusinde tak for din vildt inspirerende blog! Jeg elsker de billeder du lægger op, men vil gerne vide hvilket program du bruger til at redigere dem med? (da jeg selv planlægger at lave en "minde" væg, og så må billeder jo gerne være flotte ;) ). Håber du vil svare..

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jeg redigerer hovedsagligt med Collagemaker, Pixelmator og Camerabag 2. Til tider Gimp og photoshop :)

      Slet
  4. Åhh elsker virkelig din blog, du er nok den mest estiske, smukke, unikke, personlige og 1000 andre ting som ingen andre bloggere er. Elsker at dine indlæg er så gennemførte med lækre billeder og mindst ligeså god tekst, så enelig bare tak for et godt år på din blog, ser frem til mange flere gennemførte og unikke indlæg fra dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kommentar er jeg virkelig glad for! Det gør mig virkelig glad. Jeg ser meget frem til endnu flere indlæg. TAK, god dag <3

      Slet
  5. Flotte billeder! Hvor redigere du dem? :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan læse det lidt længere oppe :) tak

      Slet

Comments