6. februar 2013

Simpel and sporty sweatshirt

Det var med stor begejstring, at jeg kom hjem og så, at en pakke ventede på mig. Da jeg så flåede pakken op, blev fornøjelsen endnu større, da jeg så synet af denne lækre sweatshirt fra Hummel. Jeg har længe været på udkig efter en sweatshirt, som var enkel og sporty, og jeg synes, at denne matcher min forestilling uhyggeligt godt. Det er ikke kun synet af den, der er forførende, men også følelsen af at have den på. Den er blød, varm og ikke mindst utrolig god kvalitet. Jeg er allerede ufatteligt glad for den, og der er ingen tvivl om, at jeg kommer til at bo i den. I kan finde den her.

26 kommentarer:

  1. Nej hvor er den fed! Den ser utroligt rar ud!
    Elsker din blog :-)

    Hvor har du redigeret dette billede? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tak!

      Jeg har redigeret det i Camerabag 2 :)

      Slet
  2. Dejlig afslappet træje :)

    Celina
    hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Årh hvor er den lækker!

    SvarSlet
  4. Hvor meget skulle du af med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hummel har været så søde at sponsorere den for mig, så har ikke skulle give noget.

      Jeg tror den koster omkring de 300-500 kr. <3

      Slet
  5. Mener den koster ca 500...

    SvarSlet
  6. Svar
    1. Er fandme også glad for den, selvom det stort set bare er en basic ting :)

      Slet
  7. Den er virkelig fed!

    www.fuglesangen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Det ser virkelig lækker ud!

    linebjerg.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Hej Nanna:)

    Er du godt klar over at du har vundet give away'en på "'Mesmerized"?:) Den med RebekkaRebekka! Ville bare lige sige det:)

    Lækker hættetrøje, Hummel er virkelig fedt!:)

    Tag gerne et kig forbi min blog! Og aflæg gerne en kommentar:)
    www.bynannatt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det var jeg virkelig ikke klar over??

      Ej, hvor fedt

      Slet
  10. Svar
    1. Jaaa, bliver endnu mere glad for den med jeres kommentarer!!

      Slet
  11. Ai hvor er den sej!!!

    SvarSlet
  12. http://the--simple.blogspot.dk/2013/02/give-away.html Har en Give away kørende, ville glæde mig hvis du ville deltage! :-)

    SvarSlet

Comments