19. januar 2013

This little corner


Jeg har en ekstrem passion for hygge, tryghed og indretning. I mine øjne spiller det en vigtig rolle for min opvækst og ikke mindst mit liv, at jeg føler mig tilpas, der hvor jeg bor. Jeg har det her fantastiske værelse, hvor jeg har alt mulighed for at samle mine tanker. Isolere mig fra omverdenen og lade mine tanker få fri løb. Mit værelse er mit pusterum, mit sted. Her har jeg grinet, grædt, været forelsket, tvivlet,  kæmpet, følt dyb sorg, oplevet intens kærlighed, jeg har dirret og rystet, frygtet, skammet mig og følt skyld, glæde og uretfærdighed. Hver eneste genstand på mit værelse har en væsentlig betydning, og det gør derfor, at lige præcis dette rum skal være der, hvor jeg har det bedst. 

21 kommentarer:

  1. Ej hvor ser det fint og hyggeligt ud!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare helt vildt hyggeligt ud!

    SvarSlet
  3. Det ser rart ud. Jeg har det på samme måde med mit værelse. Eller nok nærmere, mit univers.

    - youwillfalll.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Perfekt måde at beskrive det på. Ens univers!

      Slet
  4. Og du er skide dygtigt til det! Virkelig hyggelig stemning - lyst og dejligt :)

    SvarSlet
  5. Det ser mega hyggeligt ud!

    mielouise.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Hvor ser det hyggeligt ud! :) Er blevet fast læser.
    Jeg ville være rigtig taknemlig hvis du havde lyst til at kigge forbi min blog og skrive en kommentar :-)
    Knus, Anya.
    http://ingoldwetrust-anya.blogspot.dk


    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen, jeg kigger forbi med det samme :)

      Slet
  7. Jeg elsker virkelig dit værelse!

    paviamode.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. H3j nanna! virkelig en lækker blog du har! jeg følger dig nu på bloglovin! <3
    håber at du vil kigge forbi, det ville være rigtigt dejligt :-)
    glæder mig til at se mere til dig
    knus sille <3

    www.garderobeskab.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Hvor ser det hyggeligt ud, det er virkelig rart med et trygt sted :) Hvor er dine puder fra? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, de er fra Magasin :) De har nogle virkelig fine puder

      Slet
  10. Hvor er det dejligt og enkelt hjørne du har - der er plads til nye tanker og følelser :-)

    Knus john-a // jonnaboe.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, fuldstændig hvordan jeg betragter det!

      Slet

Comments