8. januar 2013

Dagens detalje - Jane kønig og sølv

Havde min dejlige, sølv sweater på fra Monki i dag, som I også kan gennemskue på billedet. Og for at være så enkel som muligt, som tog jeg alle mine ringe af og efterlod kun min minimalistiske fra Jane Kønig. Vi har terminsprøver ikke denne uge, og selvom man sidder i et helvede i momentet, så er det en befrielse at have så tideligt fri, så man kan komme hjem og slappe af. Jeg vil lige runde af med at takke jer for jeres kommentarer og fortælle jer, at jeg sættet ufatteligt meget pris på, at I følger med. Kys

19 kommentarer:

  1. oli for president

    SvarSlet
  2. Et dejligt enkel billede, og god ring ;)

    -http://kom-se.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Det er en fornøjelse at følge med! Har også selv terminsprøver for tiden, og det er sgu egentligt meget fint med tidligt fri og ingen lektier (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også en fornøjelse med dine kommentarer Hannah :)

      Slet
  4. Jeg elsker sådan nogle fine spinkle ringe! :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  5. Hvor er du bare pæn! Du inspirere mig virkelig! Din stil er bare så...ahh! Så smukt!:-)

    SvarSlet
  6. Fedt!


    //Ida
    www.livetifoelgeida.dk
    - Håber du vil kigge forbi og evt. efterlade en kommentar. Det vil betyde meget!

    SvarSlet
  7. Hvor køber du dine Jane smykker?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fået denne i gave, så jeg ved ikke hvor den er købt :)

      Slet
  8. Super fint miks!:)
    Knus Amandaoliviadalum.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Den sølv sweater er bare så fin!!!

    SvarSlet
  10. Fantastisk blog! Følger selvfølgelig :) Kig endelig forbi hos mig engang.

    SvarSlet

Comments